Ось головна вона істина ця:
Виявили пізно, пізно прислухалися,
Ні, не буває „важких” дітлахів,
Просто їм вчасно не допомогли»
Наказ МОН України від 07.07.2004 року № 569/38
Про затвердження Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації
Положення про Гребінківську районну психолого-медико-педагогічну консультацію ознайомитись
План роботи психолого-медико-педагогічної консультації Гребінківського району ознайомитись
Графік засідань психолого-медико-педагогічної консультації ознайомитись
Схема психолого-педагогічної характеристики учня
Картка стану здоров’я та розвитку дитини
Інклюзивне та індивідуальне навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах
Наказ відділу освіти, молоді та спорту від 15.08.2013 "Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання"
Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у 2013-14 р.н.
Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (ІІ ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвиткуРеабілітація дітей з обмеженими фізичними і психічними можливостями в соціокультурному просторі
(матеріали для вчителів, які працюють за індивідуальною та інклюзивною формою навчання)
Індивідуальний навчальний план для дітей з особливими освітніми потребами
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
Методичний посібник "Путівник для вчителів" для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
"Путівник для батьків" по вихованню дітей з особливими потребами