Вівторок, 19.03.2024, 11:32
Вітаю Вас Гость | RSS

Відділ освіти, молоді та спорту Гребінківської РДА

Форма входу

Меню сайту
Пошук
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ОЗДОРОВЛЕННЯ

                              Про  оздоровлення вихованців та учнів                              

          Гребінківського  району влітку 2013 року


     


Наказ України "Про оздоровлення та відпочинок дітей"

Типове положення про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку 

Наказ відділу освіти, молоді та спорту Гребінківського району № 110 від 30.04.2013 р. "Про організацію заходів з літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2013 році" 

Наказ відділу освіти, молоді та спорту Гребінківського району № 111 від 07.05.2013 р. "Про організацію роботи пришкільних таборів влітку 2013 року" 

Мережа закладів відпочинку дітей влітку 2013 року

Документація пришкільного табору

Примірна посадова інструкція начальника пришкільного табору



                                    Про  оздоровлення вихованців та учнів                              

          Гребінківського  району влітку 2012 року

    

            Дошкільна освіта   

На оздоровчий період організовано роботу 15 дошкільних навчальних закладів, в яких  оздоровлюватиметься 544 дитини, з яких 23 пільгових категорій ( з яких  20  - дітей постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, 3- діти – сироти та позбавлені батьківського піклування) . Харчування дітей протягом оздоровчого періоду здійснюватиметься за санаторними нормами режиму харчування. Середня вартість харчування під час оздоровчої кампанії складатиме  11 – 12  гривень на одну дитину в день, це з урахуванням батьківської спонсорської допомоги. Дітки забезпечені 100% молоком, маслом , сиром. Три рази на тиждень в закладах  м’ясо, риба .

Під час літньої оздоровчої компанії буде введено другий сніданок – сік, різні фрукти  , печиво, цукерки.

Всіма дошкільними  закладами  району складено план на літньо-оздоровчий період, погоджений з відділом освіти та затверджений Головним санітарним лікарем райСЕС. Також на кожну вікову групу складений перспективний план, по якому працюють щоденно вихователі.

Крім того, проводитимуться  загартовуючі процедури водою та ходьба босоніж , а  після сну - загартування .

Загальна середня освіта

Згідно Перспективної мережі оздоровчих закладів району на літо 2012 рік заплановано функціонування 26 таборів відпочинку (20 таборів з денним перебуванням – при всіх загальноосвітніх закладах району І-ІІ та І-ІІІ ступенів, та таборів праці і відпочинку з денним перебуванням при Кулажинській, Майорщинській, Рудківській, Сербинівській, Тарасівській та Ульяновській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів). Усього в таборах заплановано організувати відпочинок 800 дітей, з них у таборах з денним перебуванням – 703 дитини, а в таборах праці і відпочинку з денним перебуванням – 97 дітей. На відпочинок дітей у цих таборах закладено кошти з районного бюджету – 40,2 тис.  грн., проте для підвищення якості оздоровлення заплановано залучити спонсорські кошти на суму 78,4 тис.  грн. та батьківську доплату в сумі 39,2 тис. грн. Вартість харчування однієї дитини в день буде становити близько 14,00 грн.

Пришкільні  табори працюватимуть протягом літа. Відпочинкова зміна становитиме 14 днів.

Переважна більшість таборів функціонуватиме з 28 травня по 15 червня 2012 року, табір з денним перебуванням та табір праці і відпочинку з денним перебуванням при Ульяновській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів – у липні, табори з денним перебуванням при Короваївській та Слободо-Петрівській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів – у серпні 2012 року.

У пришкільних таборах заплановане також оздоровлення дітей з числа пільгових категорій:

- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 35;

- дітей з багатодітних сімей – 91;

- дітей з малозабезпечених сімей – 41;

- дітей-чорнобильців – 69;

- дітей-інвалідів - 10;

- дітей, схильних до вчинення правопорушень – 18;

- обдарованих дітей – 112.

 16.05.2012 року з керівниками пришкільних таборів відпочинку та кухарями проведено нараду щодо організації відпочинку влітку 2012 року. У нараді крім працівників відділу освіти Гребінківської райдержадміністрації взяли участь працівники Гребінківської районної санітарно-епідеміологічної станції. В ході наради з керівниками закладів відпочинку та кухарями було проведено відповідне навчання з охорони праці.

 

 Головний спеціаліст відділу освіти                                                      

Гребінківської райдержадміністрації                            Бігун Н.О



Про оздоровлення в червні 2011 року

З 1 червня по 21 червня 2011 року працювали 17 оздоровчих таборів з денним перебуванням при Гребінківській гімназії, Гребінківських ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, №2, №4, Короваївській, Кулажинській, Мар´янівській, Рудківській, Сербинівській, Тарасівській, Ульяновській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Березівській, Григорівській, Олександрівській, Олексіївській, Сліпорід-Іванівській ЗОШ І-ІІ ступенів, в яких оздоровилися 548 діток, та 5 таборів праці і відпочинку при Кулажинській, Рудківській, Сербинівській, Тарасівській, Ульяновській ЗОШ І-ІІІ ст., в яких відпочило 113 дітей. Всього в червні відпочила 661 дитина на базі навчальних закладів, вказаних вище. На високому рівні дотримувався належний догляд за дітьми, режим харчування, прогулянки, проводилася відповідно виховна, фізкультурно-спортивна та культурно-екскурсійна робота.

Для підвищення якості оздоровлення та харчування залучалися батьківські та спонсорські кошти. Завдячуємо таким спонсорам : Сироватці Ю.В., Мокроусову С.Ю, Мокроусовій Н.І., Роженцеву О., Сотченку Ю.М., Чілінгаряну О.Б., Гуляй О.М., Курочці Л.П., СТОВ «Ульяновське», СТОВ «Прогрес», «Повстин Агроальянс», «ЧОБ-99», Охріменку Ю.Я., Проскурні В.М., Мухіну В.О., Дебелому О.А., Макогону О.В., Дянільяну Г.Р., Хархану М.Д., Терещенку В.В., Бондаренку М., Мокроусовій Н.І., Шпаку М.В.,  Буцю І.І., Буцю С.І., Буцю В.П., Ковальову Г.Я., Тарану О.А., магазину "Привокзальний", Курочці О.П., Комар Н.С., Жолобецькому О.Е., Гусінському Б.Б., Васіній Н.М., Ланкаревичу В.Д., Баранюк Т.М., Линовицькому О.В., ТОВ "ГЯДТ - АГРО", Тараненку  О.Г., СФГ "Нова-2", магазину "Янтар", СТОВ "Прогрес", ПП Ласкавому Ю.В., Яременку В.Р., Стариковському В.А.